Polityka prywatności w Husar energia sp. z o.o.

1. PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

  1. Administratorem danych jest Husar Energia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z
    siedzibą w Opolu, ul. Technologiczna 2/2.12, 45-839 Opole, wpisaną do rejestru
    przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu,
    VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS:
    0001083955, NIP 7543366418, REGON: 527635147 (Administrator).
  2. W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administrator zbiera i przetwarza dane
    osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z RODO, i przewidzianymi w nich
    zasadami przetwarzania danych.

2. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

  1. Kontakt z Administratorem przez osoby, których dane dotyczą (osoby) jest możliwy poprzez:
    1.1. adres e-mail: biuro@husarenergia.pl,
    1.2. adres korespondencyjny: ul. Technologiczna 2/2.12, 45-839 Opole,
    1.3. telefonicznie.: 784 925 684

3. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury
    umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w
    zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
    Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie
    operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
  2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne
    podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków
    bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie
    Administratora.
  3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych
    zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator
    wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.

4. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

  1. KORESPONDENCJA E-MAILOWA I TRADYCYJNA
    1.1. W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub
    tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy lub
    inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane
    wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.
    1.2. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6
    ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w
    związku z jego działalnością gospodarczą.
    1.3. Administrator przetwarza jedynie dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy
    korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający
    bezpieczeństwo zawartych w niej danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana
    jedynie osobom upoważnionym.
  2. KONTAKT TELEFONICZNY
    2.1. W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach
    niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać
    podania danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy,
    której dotyczy kontakt.
    2.2. Podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art.
    6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej
    z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
  3. FORMULARZ KONTAKTOWY
    3.1. Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu
    elektronicznego formularza kontaktowego w serwisach internetowych Administratora.
    Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do
    nawiązania kontaktu z osobą i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Osoba może podać
    także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych
    oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich
    niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest
    dobrowolne.
    3.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania
    przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest
    niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b
    RODO).
    3.3. Jeżeli dane osobowe zbierane za pomocą formularza kontaktowego w serwisie
    internetowym Administratora są przetwarzane również w innych celach niż wskazane
    powyżej, wówczas informacja o tych innych celach jest zamieszczona bezpośrednio w
    formularzu, jak i w Polityce prywatności serwisu internetowego w którym formularz
    kontaktowy się znajduje.
  4. PROFILE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    4.1. Administrator posiada publiczne profil na następujących portalach społecznościowych:
    4.1.1. LinkedIn;
    4.1.2. Facebook.
    W związku z tym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające ten profil
    (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).
    4.2. Dane osobowe takich osób są przetwarzane:
    4.2.1. w celu umożliwienia im aktywności na profilu;
    4.2.2. w celu efektywnego prowadzenia profilu, poprzez przedstawianie użytkownikom
    portalu informacji o inicjatywach i innej aktywności Administratora oraz w związku z
    promowaniem różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów; w celach
    statystycznych i analitycznych;
    4.2.3. ewentualnie mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed
    roszczeniami.
    4.3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes
    Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:
    4.3.1. promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług,
    4.3.2. w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed
    roszczeniami.
    4.4. Uwaga: Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez
    administratorów portali społecznościowych.
  5. REKRUTACJA
    5.1. W ramach procesów rekrutacyjnych Administrator oczekuje przekazywania danych
    osobowych (np. w CV) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. W
    związku z tym nie należy przekazywać informacji w szerszym zakresie. W razie, gdy
    przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany
    przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6
    ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest
    przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych. W przypadku, gdy przesłane
    aplikacje będą zawierać informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą
    one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.
    5.2. Dane osobowe są przetwarzane:
    5.2.1. w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu
    wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem
    zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną
    przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c
    RODO w związku z przepisami prawa pracy);
    5.2.2. w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna – w
    celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych
    zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem
    umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    5.2.3. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych
    przepisami prawa ani przez Administratora, a także dla celów przyszłych procesów
    rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO);
    5.2.4. w celu weryfikacji kwalifikacji i umiejętności kandydata lub kandydatki oraz
    ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest
    prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie
    uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz
    określenie warunków ewentualnej współpracy;
    5.2.5. w celu ustalenia lub dochodzenia przez Administratora ewentualnych roszczeń lub
    obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec Administratora – podstawą prawną
    przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
    lit. f RODO).
    5.2.6. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę,
    można ją wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W przypadku wyrażenia zgody dla
    celów przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane osobowe usuwane są nie później niż
    po upływie roku – o ile wcześniej zgoda nie została wycofana.
    5.2.7. Podanie danych w zakresie określonym w art. 22(1) Kodeksu pracy jest wymagane
    – w przypadku preferowania przez kandydata zatrudnienia w oparciu o umowę o
    pracę – przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy, zaś w
    przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną – przez
    Administratora. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości
    rozpatrzenia danej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych
    jest dobrowolne.
  6. ZBIERANIE DANYCH W ZWIĄZKU ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG LUB WYKONYWANIEM
    INNYCH UMÓW
    6.1. W razie zbierania danych dla celów związanych z wykonaniem konkretnej umowy,
    Administrator przekazuje osobie, której dane dotyczą, szczegółowe informacje dotyczące
    przetwarzania jej danych osobowych w momencie zawierania umowy lub w momencie
    pozyskania danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne w celu
    podjęcia przez Administratora działań na żądanie osoby, przed zawarciem umowy.
  7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH CZŁONKÓW PERSONELU KONTRAHENTÓW LUB
    KLIENTÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z ADMINISTRATOREM
    7.1. W związku z zawieraniem umów w ramach prowadzonej działalności, Administrator
    pozyskuje od kontrahentów / klientów dane osób zaangażowanych w realizację takich
    umów (np. osób uprawnionych do kontaktu, wykonujących zlecenia itp.). Zakres
    przekazywanych danych jest w każdym wypadku ograniczony do stopnia niezbędnego dla
    wykonania umowy i zazwyczaj nie obejmuje innych informacji niż imię i nazwisko oraz
    służbowe dane kontaktowe.
    7.2. Takie dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu
    Administratora oraz jego kontrahenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na
    umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy. Takie dane mogą być
    ujawniane osobom trzecim zaangażowanym w realizację umowy.
    7.3. Dane przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji powyższych interesów oraz
    wykonania obowiązków wynikających z przepisów.
  8. ZBIERANIE DANYCH W RAMACH KONTAKTÓW BIZNESOWYCH
    8.1. W związku z prowadzoną działalnością Administrator zbiera dane osobowe także w innych
    przypadkach – np. podczas spotkań biznesowych czy poprzez wymianę wizytówek – w
    celach związanych z inicjowaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych. Podstawą
    prawną przetwarzania jest w tym wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust.
    1 lit. f RODO) polegający na tworzeniu sieci kontaktów w związku z prowadzoną
    działalnością.
    8.2. Dane osobowe zebrane w takich przypadkach przetwarzane są wyłącznie w celu, dla
    jakiego zostały zebrane, a Administrator zapewnia ich odpowiednią ochronę.
  9. MARKETING BEZPOŚREDNI
    9.1. Dane osobowe mogą być również wykorzystywane przez Administratora, aby kierować do
    osób treści marketingowe dotyczące własnych produktów za pośrednictwem poczty email. Takie działania są podejmowane przez Administratora w przypadku, gdy osoba
    wyraziła na nie zgodę, którą może wycofać w dowolnym momencie.

5. POLITYKA COOKIES, LOGI SERWERA

  1. W związku z korzystaniem przez użytkownika ze strony internetowej Administratora
    automatycznie zbierane są dane dotyczące użytkownika, takie jak: adres IP, nazwa domeny,
    typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies.
  2. Pliki cookies to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia użytkownika podczas
    przeglądania strony internetowej. Pliki cookies służą do zapamiętywania preferencji
    poszczególnych użytkowników, umożliwiając podnoszenie jakości świadczonych usług, a także
    poprawiania wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych użytkownikom informacji.
  3. Zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do cookies użytkownik wyraża za pomocą
    ustawień przeglądarki zainstalowanej na swoim urządzeniu. W każdym momencie użytkownik
    może zrezygnować z cookies poprzez wybranie odpowiednich ustawień w przeglądarce stron
    www.
  4. Strona internetowa Administratora korzysta jedynie z niezbędnych plików cookies. Pliki te
    mają podstawowe znaczenie, umożliwiają one poruszanie się po stronie internetowej
    użytkownikom, a także korzystanie z jej funkcji. Pliki te umożliwiają poprawne wyświetlanie
    się strony.
    4.1. Dane, które zostały podane przez użytkownika lub pobrane automatycznie w trakcie
    korzystania przez użytkownika ze strony, przetwarzane są w celu:
    4.1.1. prawidłowego funkcjonowania, bezpieczeństwa i sprawności strony internetowej,
    4.1.2. monitorowania stanu sesji strony internetowej,
    4.1.3. dostosowania wyświetlanych użytkownikowi informacji do jego preferencji,
    4.1.4. analiz oraz statystyk wyświetleń strony internetowej.
  5. Korzystanie strony internetowej Administratora ze wiąże się z przesyłaniem zapytań do
    serwera, na którym znajduje się Serwis. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane
    jest w logach serwera. Logi obejmują na przykład: adres IP, datę i czas serwera, informacje o
    przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z którego korzysta Użytkownik.
  6. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze
    strony i Administrator nie wykorzystuje ich w celach identyfikacji. Zawartość logów serwera
    nie jest udostępniana nikomu oprócz osób upoważnionych do administrowania stroną
    internetową.
  7. Administrator nie wykorzystuje danych osób do zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
    które mogłyby mieć wpływ na sytuację prawną lub wywoływać w stosunku do osób inne
    podobnie doniosłe skutki.

6. ODBIORCY DANYCH

  1. W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane
    osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom
    odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, podmiotom świadczącym
    usługi księgowe, operatorom pocztowym, kurierom, agencjom marketingowym czy
    rekrutacyjnym.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących osoby
    właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji,
    opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego
    prawa.

7. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG

  1. Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z
    zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
    1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do
    których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia
    zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
    1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
    1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
    nadzorczy.

8. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu
    przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów, gdy stanowią
    one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego
    interesu Administratora – np. ze względów bezpieczeństwa – dane przetwarzane są przez
    okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
    względem przetwarzania danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane
    przetwarzane są do jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do
    zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.
  2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest
    niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym
    okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po
    upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

9. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

  1. Osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
    1.1. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator
    przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych, w
    tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie
    posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia
    danych;
    1.2. prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię
    przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;
    1.3. prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne
    niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są
    niekompletne;
    1.4. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których
    przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały
    zebrane;
    1.5. prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator
    zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które
    wyraziła zgodę osoba – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji
    lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana
    decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
    1.6. prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są
    przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną
    zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w
    formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie
    przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym
    zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również
    wskazanego podmiotu;
    1.7. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba może w
    każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach
    marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
    1.8. prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba może w każdym
    momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją –
    przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego
    interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów
    związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie.
    1.9. prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, osoba
    ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z
    prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    1.10. prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych
    narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba
    może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych,
    właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu osoby, jej miejsce pracy lub miejsce
    popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Zgłaszanie żądań związanych z realizacją praw
    2.1. Żądanie dotyczące realizacji praw osób można złożyć:
    2.1.1. adres e-mail: biuro@husarenergia.pl,
    2.1.2. adres korespondencyjny: ul. Technologiczna 2/2.12, 45-839 Opole,
    2.1.3. telefonicznie.: 784 925 684.
    2.2. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie
    zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie
    takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową
    realizacji żądania.
    2.3. Żądanie może zostać zgłoszone osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (np.
    członka rodziny). Ze względu na bezpieczeństwo danych Administrator zachęca do
    posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza, co istotnie
    przyspieszy weryfikację autentyczności żądania.
    2.4. Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
    W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator informuje wnioskodawcę o
    przyczynach tego działania.
    2.5. W przypadku, w którym żądanie zostało skierowane do Administratora elektronicznie,
    odpowiedzi udziela się w tej samej formie, chyba że wnioskodawca zażądał udzielenia
    odpowiedzi w innej formie. W innych przypadkach odpowiedzi udziela się pisemnie.
    2.6. Administrator przechowuje informacje dotyczące zgłoszonego żądania oraz osoby, która
    żądanie zgłosiła, w celu zapewnienia możliwości wykazania zgodności oraz w celu
    ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń osób. Rejestr żądań
    przechowywany jest w sposób zapewniający integralność i poufność zawartych w nim
    danych.

10. ZMIANY POLITYKI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
  2. Aktualna wersja Polityki obowiązuje od 1 lipca 2024 r.